Contact
Heb je vragen? Stel ze gerust, ik ben er om te helpen. Bovendien luister ik graag naar jouw ideeën om meer maatschappelijke impact te maken. Dus schroom niet om een gesprek in te plannen. Ik ben benieuwd naar jouw verhaal!
Joli Deitz
Joli Deitz, storyteller, copywriter en activiste.
“What you do makes a difference, and you have to decide what kind of difference you want to make.”
~ Jane Goodall
Voor de nieuwsgierige aagjes
Heb je vragen, wil je meer weten over mijn diensten, of gewoon even een gesprek voeren? Vul het bovenstaande contactformulier in of stuur me een e-mail. Ik sta klaar om je te helpen! En voor de nieuwsgierige aagjes: wie weet kun je hieronder alvast een paar antwoorden vinden.
Staat je vraag er niet tussen? Stel voor je vraag via het bovenstaande formulier.
Wat kun je voor mij betekenen?
Ik help maatschappelijke impactondernemers om hun verhalen te vertellen en hun boodschap krachtiger over te brengen via ghostwriting en content coaching. Samen zorgen we ervoor dat je impact maakt met jouw social media content.
Hoe werkt het ghostwriting pakket?
In mijn ghostwriting pakket vertaal ik jouw verhalen naar authentieke social media posts. Jij deelt je ideeën in een maandelijkse contentbrainstorm en ik zorg ervoor dat ze worden omgezet in krachtige teksten die je doelgroep raken. Het enige dat jij hoeft te doen, is je focussen op je eigen passie en zelf de interactie bewaken met jouw doelgroep op social media.
Wat houdt de content coaching in?
Tijdens het content coachingstraject leer ik je hoe je zelf sterke, meeslepende posts schrijft. We brainstormen elke maand samen via Zoom en ik help je om jouw teksten meeslepender en krachtiger neer te zetten, zodat je jouw schrijfvaardigheden verbetert, consistent kunt posten, maar vooral meer impact maakt met jouw social media content!
Hoeveel tijd ben ik zelf kwijt als wij samenwerken?
Hoeveel tijd je zelf kwijt bent, hangt af van het pakket dat je kiest. Bij content coaching ben je aanzienlijk meer tijd kwijt, omdat je zelf de content schrijft en mijn tips verwerkt om jouw social media posts aan te scherpen. Gemiddeld zijn mijn klanten hier 4 tot 6 uur per maand mee kwijt. Omdat je zelf de skills van storytelling leert, duurt het in het begin uiteraard langer om te schrijven dan na enkele maanden. Als je kiest voor ghostwriting, ben je maximaal 2 uur per maand kwijt aan de contentbrainstorm en het nalopen van de social media posts. In beide gevallen help ik je om op de lange termijn minder tijd kwijt te zijn aan je social media content.
Waar kan ik laagdrempelig meer leren over storytelling?
Voor de changemakers, maatschappelijke impactondernemers en activisten die een duwtje in de rug nodig hebben en de handvatten willen om zelf met hun missiegedreven content aan de slag te gaan, heb ik een Masterclass Storytelling ontwikkeld. Check deze pagina om te zien wanneer de eerstvolgende sessie plaatsvindt en meld je gauw aan!
Waarom kun jij mij hier het beste bij helpen?
Mijn hele leven wijd ik aan het verfijnen van mijn schrijfvaardigheden. Tijdens de opleiding Journalistiek leerde ik hoe ik de mooiste en meest bijzondere verhalen in mensen naar boven kan krijgen en hoe ik deze vertaal naar geschreven content. Daarna heb ik vijf jaar lang diverse ondernemers geholpen met ijzersterke verhalen schrijven voor online én fysieke content. Ik heb bij mijn klanten gezien wat voor mooie resultaten dit kan opleveren – van het krijgen van meer ideale klanten tot aan het maken van een grotere maatschappelijke impact. Ook heb ik als activist zelf ervaren wat storytelling kan betekenen om mensen mee te krijgen in mijn boodschap en hen zelfs tot actie aan te zetten.
Met wat voor soort ondernemers werk je wel en niet samen?
Ik werk samen met maatschappelijke impactondernemers die bereid zijn hun verhalen te delen en een positieve bijdrage aan de wereld willen leveren. Ik help ze om hun boodschap te verspreiden, hun personal brand te versterken en hun bedrijf te laten groeien voor meer maatschappelijke impact. Commerciële ondernemers die enkel voor eigen gewin gaan of zich achter een logo verbergen zonder persoonlijke verhalen te delen, zijn bij mij aan het verkeerde adres, omdat dit essentieel is voor authentieke storytelling en het versterken van je merk. Ik vind het belangrijk een positieve impact te maken op de wereld en dat is iets waar mijn klanten ook aan bijdragen.